Ogłoszenie o konkursie: Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w pracowniach: RTG, TK, Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w pracowni RTG w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, Wykonywania czynności Koordynatora Zakładu Diagnostyki Obrazowej (DOP.1101.56.2023)

2023-03-30 Drukuj widoczne

Ogłoszenie o konkursie: Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w pracowniach: RTG, TK, Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w pracowni RTG w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, Wykonywania czynności Koordynatora Zakładu Diagnostyki Obrazowej (DOP.1101.56.2023)

OGŁOSZENIE O KONKURSIE (DOP.1101.56.2023)

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tj Dz. U. z 2022 r. poz. 633)

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.
ul. Jana Pawła II 2
57-320 Polanica-Zdrój

Ogłasza

Konkurs w celu udzielenia zamówienia podmiotom prowadzącym działalność leczniczą, o których mowa w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r o działalności leczniczej, na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:

1) Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w pracowniach: RTG, TK

2) Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w pracowni RTG w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym

3) Wykonywania czynności Koordynatora Zakładu Diagnostyki Obrazowej

I

Świadczenia zdrowotne udzielane będą dla pacjentów korzystających z usług medycznych Specjalistycznego Centrum Medycznego im. Św. Jana Pawła II S.A. (zwanego dalej SCM S.A.) w ramach ubezpieczenia zdrowotnego (NFZ) w zakresie opieki stacjonarnej, opieki ambulatoryjnej, opieki dziennej w ramach umów zawartych z innymi podmiotami oraz dla pacjentów, którzy nie korzystają z uprawnień do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych.

Dopuszcza się składanie ofert na jeden lub więcej zakresów.

II

Poprzez świadczenie usług technika elektroradiologa rozumie się:

  1. Pełnienie zabezpieczenia oraz wykonanie całodobowe badań radiologicznych (RTG, TK) przez 7 dni w tygodniu, stosownie do wymogów określonych w przepisach dotyczących świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych obrazowych

  2. świadczenie usług technika wskazanych w niniejszym ogłoszeniu według standardów określonych w ustawie Prawo atomowe i przepisach wykonawczych oraz wymogów i standardów określonych w ogłoszeniu lub w umowie.

  3. Czynności Koordynatora Zakładu Diagnostyki Obrazowej obejmować będą w szczególności: planowanie pracy Zespołu techników, przygotowanie urządzeń do pracy, współpraca z serwisem, sporządzanie protokołów badań, nadzorowanie pracy techników.

III

  1. Umowa obowiązywać będzie od dnia 01.04.2023 r. – preferowany okres dwóch lat.

  2. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń uniemożliwiających świadczenie usług określonych w ogłoszeniu przez wybranego technika elektroradiologa, jest on zobowiązany do zapewnienia zastępstwa w pełnym zakresie umownym, na swój koszt i ryzyko.

  3. Szczegółowe warunki wykonywania usługi będą określone w umowie.

  4. Przyjmujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usług, z przyczyn zawinionych przez Przyjmującego zamówienie.

  5. Przyjmujący zamówienie jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Udzielającego zamówienie o przyczynie uniemożliwiającej udzielanie świadczeń. Przyjmujący zamówienie podda się kontroli NFZ i innych upoważnionych instytucji w zakresie przewidzianym przepisami. Przyjmujący zamówienie w razie konieczności podda się kontroli Udzielającego zamówienie w zakresie wykonywanych świadczeń.

  6. Ze szczegółowymi warunkami konkursu, projektem umowy i formularzem ofertowym zainteresowani mogą zapoznać się oraz pobrać formularz ofertowy w Dziale Organizacyjno-Prawnym Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. z siedzibą: 57-320 Polanica-Zdrój ul. Jana Pawła II, w godzinach 800 – 1500 od dnia 30. 03. 2023 r. oraz na stronie internetowej.

IV

Do oferty mogą przystąpić technicy elektroradiologii, którzy zapewnią świadczenie usług technika oraz złożą następujące dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia.

  3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią szczegółowych warunków konkursu.

  4. Dokumenty kwalifikacyjne:

  1. dyplom technika elektroradiologii

  2. dodatkowe dokumenty potwierdzające nabycie dodatkowych uprawnień oraz szkoleń np. ochrona radiologiczna pacjenta itp.

  1. Dokumenty rejestrowe: zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wydruk Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) nie starszy niż 6 miesięcy

  2. Polisę OC spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

  3. Oświadczenie o znajomości oraz stosowaniu przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej oraz ustawy Prawo atomowe.

  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem odrzucenia. Jeśli wymagane dokumenty ofertowe sporządzone zostały w języku obcym, winny one zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

V

Kryterium oceny ofert jest cena oferty.

VI

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

VII

Termin i miejsce składania ofert:

1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, zaadresowanej:

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.
ul. Jana Pawła II 2,

57-320 Polanica- Zdrój

z dopiskiem

„Konkurs ofert – świadczenia technika elektroradiologii.”

w Sekretariacie Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2 do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12,00 lub pocztą. O terminie złożenia oferty decyduje data jej wpływu do SCM S.A.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2023r w sali konferencyjnej SCM S.A. o godz. 12:15.

3. Ofertę należy sporządzić stosownie do wymogów niniejszego ogłoszenia oraz szczegółowych warunków konkursu.

VIII

SCM S.A. zastrzega sobie prawo do:

  1. odwołania w całości lub w części konkursu według własnego uznania, unieważnienia konkursu na każdym etapie w dowolnym zakresie oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny,

  2. swobodnego wyboru oferty,

  3. negocjacji z oferentami celem wyłonienia najkorzystniejszej oferty w przypadku złożenia ofert równorzędnych bądź ofert, których ceny przekraczają możliwości Udzielającego Zamówienia.

IX

Protesty i odwołania dotyczące konkursu należy składać w trybie określonym w szczegółowych warunkach konkursu.

X

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń SCM S.A. oraz na oficjalnej stronie internetowej SCM S.A.

OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA (DOP.1101.56.2023)

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. 2022 poz.633)

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.
ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój

Ogłasza:

że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego w celu udzielenia zamówienia podmiotom, o których mowa w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:

1) Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w pracowniach: RTG, TK

2) Wykonywania czynności i procedur technika elektroradiologii w pracowni RTG w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym

3) Wykonywania czynności Koordynatora Zakładu Diagnostyki Obrazowej

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano oferty złożone przez:

  1. Pana Kamila Rolę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Kamil Rola,

57-320 Polanica-Zdrój, ul. Akacjowa 2.

  1. Panią Ewę Czachor prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: Diagnostyka Obrazowa Ewa Czachor, adres 57-300 Boguszyn, Boguszyn 9b.