Ogłoszenie o konkursie:Wykonywania czynności i procedur lekarskich w Poradni Kardiologicznej(DOP.1101.112.2021)

2021-10-26 Drukuj widoczne

Ogłoszenie o konkursie:Wykonywania czynności i procedur lekarskich w Poradni Kardiologicznej(DOP.1101.112.2021)

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

(DOP.1101.112.2021)

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 295 z późn. zm.)

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.

57-320 Polanica-Zdrój ul. Jana Pawła II 2

Ogłasza

Konkurs w celu udzielenia zamówienia podmiotom, o których mowa w art. 26 ustawy z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 295 z późn. zm.) na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:

Wykonywania czynności i procedur lekarskich w Poradni Kardiologicznej

Świadczenia medyczne będą udzielane dla pacjentów korzystających z usług medycznych Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz nie korzystających z systemu ubezpieczeń.

  1. Do postępowania mogą przystąpić osoby legitymujące się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie objętym niniejszym postępowaniem.

Termin i miejsce składania ofert:

2.  Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, zaadresowanej wg wzoru:

„Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój” z dopiskiem „Konkurs ofert – świadczenia w zakresie Poradni Kardiologicznej” w Sekretariacie  Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. ul. Jana Pawła II 2,
57-320 Polanica-Zdrój w terminie do dnia 3 listopada 2021 r. do godz. 15.00.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej w dniu 3 listopada 2021 r. o godz. 15.15.
  2. Ofertę należy sporządzić stosownie do wymogów niniejszego ogłoszenia oraz szczegółowych warunków konkursu.

III.

  1. Umowa obowiązywać będzie od dnia 8 listopada 2021 r. Preferowany okres obowiązywania umowy – 2 lata.
  2. Ze szczegółowymi warunkami konkursu, projektem umowy i formularzem ofertowym zainteresowani mogą zapoznać się oraz pobrać formularz ofertowy w Dziale Organizacyjno-Prawnym Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. ul. Jana Pawła II 2, w godz. 800 – 1500 od dnia 26 października 2021 r. oraz na stronie internetowej.

IV.

Ofertę należy sporządzić na właściwym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia:

Formularz Poradni Kardiologicznej – załącznik nr 1

oraz dołączyć następujące dokumenty:

Dla lekarzy prowadzących działalność leczniczą w formie indywidualnych praktyk lekarskich:

  1. Kserokopia dyplomu lekarza.
  2. Kserokopia prawa wykonywania zawodu (wszystkie wypełnione strony).
  3. Kserokopia dyplomu uzyskania specjalizacji w zakresie objętym postępowaniem.
  4. Księga rejestrowa praktyki lekarskiej nie starsza niż 6 miesięcy.
  5. Kserokopia polisy OC.
  6. Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku braku wpisu w zakresie numeru REGON i NIP zaświadczenia o ich nadaniu lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej nie starszy niż 6 miesięcy.

Do oferty należy dołączyć inne dokumenty mające wpływ na ocenę oferty, a w szczególności kserokopie certyfikatów dotyczących dodatkowych uprawnień np. USG.

W harmonogramie przyjęć należy wskazać godziny wykonywania świadczeń w ramach NFZ oraz dla pacjentów nie korzystających z systemu ubezpieczeń.

Kryterium oceny oferty: – cena 100%

  1. Oferty będą rozpatrywane w terminie związania ofertą.
  2. Termin związania ofertą wynosi 20 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

VII.

Szpital zastrzega sobie prawo do:

  1. Odwołania w całości lub w części konkursu oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny,
  2. Swobodnego wyboru oferty,
  3. Negocjacji z oferentami celem wyłonienia najkorzystniejszej oferty.

VIII.

W toku postępowania konkursowego, jednakże przed rozstrzygnięciem konkursu, oferent może złożyć do komisji konkursowej umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od daty dokonania zaskarżonej czynności. Tryb postępowania określają szczegółowe warunki postepowania.

Oferent może złożyć do Udzielającego zamówienia odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia konkursu w ciągu 7 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia o rozstrzygnięciu konkursu. Tryb postępowania określają szczegółowe warunki postępowania.

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na oficjalnej stronie internetowej SCM.

Pliki do pobrania

Formularz ofert kardiologicznej 49,50 KB (doc) Pobierz plik

OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA (DOP.1101.112.2021)

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. 2020.poz.295)

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.
ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój

Ogłasza:

że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego w celu udzielenia zamówienia podmiotom, o których mowa w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. (tj. Dz. U z 2020, poz. 295) o działalności leczniczej na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:

Wykonywanie czynności i procedur lekarskich w Poradni Kardiologicznej

wybrano oferty złożone przez lekarzy:
1. Agnieszkę Wojdyła-Hordyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: Tłumaczenia Medyczne Praktyka Lekarska Agnieszka Wojdyła, 45-040 Opole, pl. Kopernika 6/6.
2. Grzegorza Hordyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Grzegorz Hordyński Gabinet Lekarski, 45-040 Opole pl. Kopernika 6/6.