Zabezpieczenie opieki lekarskiej w Stacji Dializ.(DK.1101.97.2024)
OGŁOSZENIE O KONKURSIE (DOP.1101.97.2024)
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2020,poz.295 tj.)
Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A.
57-320 Polanica -Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
Ogłasza
Konkurs w celu udzielania zamówienia podmiotom, o którym mowa w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U.2020, poz. 295tj.) na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:
Zabezpieczenie opieki lekarskiej w Stacji Dializ.
Świadczenia medyczne będą udzielane dla pacjentów korzystających z usług medycznych Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
I.
1.Zabezpieczenie opieki lekarskiej realizowane jest po godzinach podstawowej ordynacji oddziału w formie stacjonarnej.
II.
Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, zaadresowanej wg wzoru:
„Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica -Zdrój” z dopiskiem „Konkurs ofert- zabezpieczenie opieki lekarskiej w Stacji Dializ„ w Sekretariacie Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. ul. Jan Pawła II 2, 57-320 Polanica -Zdrój w terminie do dnia 08.11.2024r. do godz. 14.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej w dniu 08.11.2024r. o godz. 14.15.
3. Ofertę należy sporządzić stosownie do wymogów niniejszego ogłoszenia oraz szczegółowych
warunków konkursu.
4. Termin uważa się za zachowany, gdy oferta wpłynie do sekretariatu w terminie wskazanym w pkt. 1.
III.
1. Umowa obowiązywać będzie na okres 2 lat, począwszy od dnia 01.01.2025r.
2. Ze szczegółowymi warunkami konkursu, projektem umowy i formularzem ofertowym zainteresowani mogą zapoznać się oraz pobrać formularz ofertowy w Dziale Kadr Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. ul. Jana Pawła II 2, w godz.8:00-15:00 od dnia 31.10.2024r. oraz na stronie internetowej.
IV.
Ofertę należy sporządzić na właściwym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz dołączyć następujące dokumenty:
Dla lekarzy prowadzących działalność leczniczą w formie indywidualnych praktyk lekarskich:
1. Kserokopia dyplomu.
2. Kserokopia prawa wykonywania zawodu (wszystkie wypełnione strony).
3. Kserokopia dyplomu uzyskania specjalizacji w zakresie objętym postępowaniem, dopuszcza się składania ofert przez lekarzy w trakcie specjalizacji ( w takim przypadku należy dołączyć kopię karty specjalizacyjnej).
4. Księga rejestrowa praktyki lekarskiej nie starsza niż 6 miesięcy.
5. Kserokopia polisy OC.
6. Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku braku wpisu w zakresie numeru REGON i NIP zaświadczenia o ich nadaniu lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej nie starsza niż 6 miesięcy.
Do oferty należy dołączyć inne dokumenty mające wpływ na ocenę oferty, a w szczególności kserokopie certyfikatów dotyczących dodatkowych uprawnień.
V.
Kryterium oceny oferty:-cena 100%
VI.
1. Oferty będą rozpatrywane w terminie związania ofertą.
2. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
VII.
Szpital zastrzega sobie prawo do :
1. Odwołania w całości lub w części konkursu oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania
przyczyny,
2. Swobodnego wyboru oferty,
3. Negocjacji z oferentami celem wyłonienia najkorzystniejszej ofert.
VIII.
W toku postępowania konkursowego, jednakże przed rozstrzygnięciem konkursu, oferent może złożyć do komisji konkursowej umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od daty dokonania zaskarżonej czynności. Tryb postępowania określają szczegółowe warunki postępowania.
IX.
Oferent może złożyć do Udzielającego zamówienie odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia konkursu w ciągu 7 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia o rozstrzygnięciu konkursu. Tryb postępowania określają szczegółowe warunki postępowania.
X.
Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń SCM oraz na oficjalnej stronie Internetowej.